Forumas „Sistemiško kultūrinio ugdymo Lietuvoje vizija“

Maloniai kviečiame š. m. gruodžio 4 d. dalyvauti forume, kurio metu, kuriuo siekiama pristatyti šių metų pradžioje priimtas UNESCO kultūrinio ir meninio ugdymo gaires, paskatinti dialogą apie kultūrinio raštingumo sampratą ir vertę šių dienų visuomenėje, įsivardinti reikalingas šios srities vystymo kryptis.  Patirtimis ir įžvalgomis dalinsis politikos formuotojai, mokslininkai ir nevyriausybinio sektoriaus atstovai.

Renginio metu sužinosite apie:

– šiemet priimtas UNESCO kultūrinio ir meninio ugdymo gaires (Lietuvos nacionalinės UNESCO komisijos sekretoriato švietimo programų vadovė D. Stabrauskaitė)
Portugalijos patirtį stiprinant demokratinę visuomenę per kultūrą ir švietimą (pranešėjas – buvęs Portugalijos švietimo ministras, EBPO ekspertas, Lisabonos naujojo universiteto profesorius João Costa)
Meninio ugdymo situaciją Lietuvoje viešosios politikos teorijų požiūriu (VDU prof. dr. L. Kaminksienė ir prof. dr. N. Mažeikienė)
Tūkstantmečio mokyklų programos poveikį: kultūrinį ugdymą šiandienos švietimo sistemoje (MO muziejaus edukacijų vadovė, TŪM ekspetė J. Zigmantė)
Kultūrinio ugdymo svarbą pilietinės visuomenės stiprinimui (M. Laužikaitė ir S. Norkutė iš asociacijos „Kūrybinės jungtys“)
pasiūlymus naujai LR Vyriausybės programai dėl sistemiško kultūrinio ugdymo (įžvalgas iš vykusių ekspertinių diskusijų pristatys VDU Švietimo akademijos Profesinio tobulinimo vadovė A. L. Grickevičė; vyks diskusija su ministerijų, LR Prezidentūros, LR Seimo ir nevyriausybinių organizacijų atstovais).

Renginį organizuoja Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademija, Lietuvos nacionalinė UNESCO komisija ir asociacija „Kūrybinės jungtys“. Renginio partneriai: Švietimo, mokslo ir sporto ministerija ir „Europos Horizonto“ programos projektas „Clivie“.

Renginio vieta: VDU Senato salė, S. Daukanto g. 28, Kaunas.

Jei turite klausimų, rašykite: dalia@unesco.lt
|
|
|
2024 11 13 Kategorija: Švietimas, Nematerialus kultūros paveldas, Kultūros raiškos įvairovė, Visos naujienos